péntek, október 07, 2005

Újszülöttnek minden vicc új...

Egy fiatalember a városba költözik és beáll egy nagyáruházba eladónak.
>>> - Van valami tapasztalata ezen a téren?
>>> - Persze, én ne tudnék eladni?
>>> A manager gondolja, na majd meglátjuk, de tetszik neki az önbizalma.
>>> Az első nap után, megkérdi tőle:
>>> Na hány vevője volt ma?
>>> -Csak egy.
>>> -Egy? A többi eladó átlaga napi 20-30! Na mennyi volt a bevétele?
>>> -210.325 dollár 65 cent.
>>> -Mennyi??? Mit adott el?
>>> - Először eladtam neki egy pecahorgot. Aztán egy nagyobbat. A végén
>>> egy egész horgászfelszerelést. Aztán kérdeztem hová akar menni,
>>> horgászni? Ö fel akart az északi partra. Erre azt tanácsoltam, hogy
>>> oda jobb lesz egy vitorlás is. Erre elmentünk az osztályra és vett egy
>>> duplamotoros Seawind-et. De nem volt biztos benne hogy a Civic-je el
>>> tudja vontatni. Lementünk a szalonba és eladtam neki egy Pajero-t 4
>>> kerékmeghajtással.
>>> - Maga azt akarja mondani, hogy az ember akart egy horgot és maga
>>> végén eladott neki egy hajót meg egy autót?
>>> - Hááát nem egészen... ö egy csomag tamponért jött be.. Erre mondtam
>>> neki, ha már a hétvége, így el van b@szva, elmehetne inkább horgászni...

Nincsenek megjegyzések: