kedd, március 15, 2005

Ignis Kaland 2.

Egy csendes, kora tavaszi este történt...

A festő végre az összes cókmókját elvitte a lakásból, egész nap csak pakoltunk, és takarítottunk utána.

Este nyolc óra volt, és indultunk Ábelért, mert a nagyinál volt, a 11. kerületben. Mivel éppen Krisztián (Varánusz) nap volt, a már korábban megszerzett ajándékot felvittük neki, hogy a meglepetés aznapi legyen.

Nem időztünk sokat ott, hiszen a Bogi baba már jóllakottan aludt, és későre is járt. Rövid búcsú után, már mentünk is a lifttel a földszintre. Beültünk az Ignisbe, minden a szokás szerint zajlott. A kulcs elfordítása után a motor engedelmesen kezdett duruzsolni. Szilvi ült a volánnál. Sötét volt, senki sem volt a környéken, s mivel az autó nem a kívánt irányba állt, röpke "Y" fordulóba kezdtünk. Közben jobbról egy Audi A3 közeledett igen nagy sebességgel, a jobb kezes utcák ellenére. A vezetőnek ugyan nagyot kellet fékeznie, de simán meg tudott állni. Amikor a megfordulás nem túl időigényes és bonyolult menővert befejeztük, már gurultunk is a kb 300 méterre levő pirosan világító jelzőlámpa fele. Égtelen motorbőgéssel előzött meg az Audi, és úgy tért vissza az út jobb oldalára, hogy ha nem fékezünk, akkor ütközés is lehetett volna belőle.

Rádudáltunk, erre Ő megállt, a piros lámpától még kb. 200 m-re, az úton kicsit keresztbe. Én kiszálltam, és odasétáltam az Audi jobb első ajtajához, amit a vezető picsa készségesen lehúzott.

Megígértem neki, hogy ha még egyszer ilyet csinál, megszabadítom a szépen csillogó metszőfogaitól. De ő csak a rendőr barátját emlegette, meg az én "kurvaanyámat". Visszasétáltam az Ignishez, beültem. Ekkor Ő pattant ki, telefonnal a kezében, és tovább ordítozott, hogy a "rendőrbarátom, tuddmárkivagyok, A3-sal járok, stb..."

Szilvi kikerülte, szerencsére nagy ívben, így az elindított karate rúgás ne ért célba az Ignis oldalán. Ő is visszaült az autóba, és utánunk iramodott. A lámpa zöldre váltott, majd kikanyarodtunk a Tétényi útra. Ő szorosan a nyomunkban jött, reflektorral, és dudálva. Majd hirtelen jobbról megelőzött, elénk vágott úgy, hogy csak úgy tudtunk megállni mögötte, hogy az ABS dolgozott. Megint kiszállt ez a szőke picsa a kocsiból, ordibált mindenféle csúnyaságot.

Szemből rendőrök jöttek, ugrálva kezdett el nekik integetni. Elképedve hallgattam, hogy miket mondott a "segítségére" siető rendőröknek.

- Biztos Úr, segítsen, ez az ember meg akar verni, meg akar őlni engem, pedig én semmit nem csináltam, csak lefulladtam az autóval...

Kiszálltam az autóból, és elkezdtem az én igazamat hajtogatni, de amikor a Szilvi is kiszállt, egyből mondta a zsaruknak, hogy ez a picsa vagy be van lőve, vagy ivott. A rend őrei megkérdezték, hogy hajlandó-e szondát fújni.
Hevesen tiltakozni kezdett, mondta, hogy semmi baj, menjen mindenki haza. Kicsit furcsa volt ez a rendőröknek, így már fújhatta is szondát. A szonda persze elszíneződött, de ő állította, hogy nem ivott semmit, majd kicsit később má azt mondta, hogy csak egy italt a barátjával.

A rendőr bácsik és nénik még felírták a mi adatainkat is, majd megkérdezték, hogy szeretnénk-e feljelenteni ezt a szép hölgyeményt…

De mi nem, lesz elég baja szegénynek, egy darabig nem ülhet autóba….

Üdv: Á&Sz&A

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én a hisztis audis picsának egy nagyon odavertem volna...