kedd, március 22, 2005

Mozgalmas nap...

Ma nagyon mozgalmas napunk volt. Ismét belecsöppentem a nagy és sok munkába, Szilvi is sok mindent intézett, komoly hazugságok lepleződtek le.
Reggel a géphez ülve, még elképzelni sem tudtam, hogy milyen mozgalmas is lesz a nap. Észre sem vettem, hogyan repül az idő, miközben a szokásos teendőimet végeztem, formanyomtatványok pótlása, teszveszes cuccok előkészítése átadásra, stb.

Kicsit késve indultam útnak, de a forgalom kegyes volt velem, a postán sem kellett sokat várnom, bár szívesen időztem volna Vencus (Vencel Mónika) és helyes kis manócskája társaságában. Egy találkozóról sem késtem el, bár útközben a mobilomnak köszönhetően módosult a program. Volt egy kis gond a Péter párjának az autójával, így pár apróság még rám hárult, de szerencsére hamar utolértük magunkat az időben.

A hazugság, ami a butaság miatt bukott meg:

Fél kettőkor hívott kicsit zaklatottan a Szilvi, hogy a XY (NÉV KÉRÉSRE CENZÚRÁZVA) felhívta a tv-ből, hogy miért nem volt stáb-értekezleten. Bár már a Szilvi izgatottan várta, hogy a múlt heti próba műsorvezetés után a tv vezetője felhívja őt, a "hogyan tovább" miatt. Ez elmaradt, valószínűleg az ügyvezetéssel általam is ismert bokros és tetemes teendők miatt.
Y állította, hogy a reggeli műsort már tegnap este (azaz vasárnap este) elküldte, és hogy megnézte-e a Szilvi a leveleit? Persze az én párom híres az őszinteségéről, igy nemmel válaszolt, mivel egész nap szinte én ültem a gépnél. De a pop3 figyelő nem mutatott aktivitást vasárnap, ezt bátran állíthatom, Szilvi email fiókjában.

Szilvi, amikor hazaérkezett, megdöbbenve tapasztalta, hogy az ominózus levél, 11:11-kor, és 11:35 kor lett elküldve. Kicsit zavartan hívott, hogy ez hogy lehet? Hát úgy, hogy a levelek közvetlenül a stáb-értekezlet után lettek elküldve.

Hogy a stábon mi történhetett, azt mi nem tudhatjuk, csak azt, hogy a MÉDIA istennője valami nagy kavarást végzett.

Bár nem csalódtam, hiszen amikor a WZ-vel és az XY-nal rádióztunk együtt az érdi Junior rádióban, és jómagam töltöttem be a zenei referens szerepét, csak két emberrel volt probléma. A könyöklős stílusú WZ-vel -aki az önszántú kilépésemet megelőzően a megpályázta a pozíciómat-, és az XY-nal.

De bocsássunk meg nekik, hiszen még gyermekek. Remélem tanulnak a hibáikból, akkor is, ha nem dolgoznak esetleg tovább a Szilvivel, és ők a tv-ban maradnak.

És egy Jótanács Kedves XY:

E-mail elküldésekor, ha az időponttal meg szeretnél téveszteni valakit, akkor a küldő gép óráját állítsd vissza egy nappal, vagy amennyivel kell. DE VIGYÁZZ, mert ha a gyanú árnyéka felmerül, és a leveledet ip alapon nyomonkövetik, (egyszerű paranccsal), akkor a serverek továbbítási ideje is szerepel az eredményekben. És ha két szerver ideje egyforma, a te feladási időd más, akkor bizonyított a spekuláció!!!

Röviden ennyi. Magam részéről nem kívánom tovább kommentálni a dolgot. Remélem a címzettekhez is eljut a naplóm bejegyzése, és mélyen a lelkükbe néznek! És ha hitelrontásért beszeretnének perelni, ám legyen, csak jó ügyvédet fogadjanak, mert ez a bejegyzés csak személyes bocsánatkérés után tünhet el innen, ESETLEG! Addig minden kedves látogatóm olvashatja...

Kovács András

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezek szerint ugyanolyan nagy szánalmas faszok maradtak ezek ketten, mint a Junioros időszakban. Gratulálok nekik.