csütörtök, december 08, 2005

Hallott már valaki, a Noszlopi féle sztoriról?

Hát... megérkezett a levél, az Önkormányzattól. Jönnek, s megnézik, hogyan szokott füstölni a kéményünk, ami zavarja a drága, jószívű, mindíg segítőkész, tartozását kifizetni és köszönni nemtudó szomszédainkat, névszerint a Noszlopi családot. Hogy kié az igazság?

Nos: A szülinapomon, amikor szokás szerint ingyen zabálhattak, és élvezhették a vendég szeretetünket, mondta a Bandi, hogy most már csinálni kéne valamit a kéményel, mert az füstől, és zavarja őket. Persze erről már korábban is szó volt, és mivel én egy kedves, rendes, segítőkész jó szomszéd vagyok, ezért kihívtam egy találomra választott cég képviselőjét, névszerint az ÉP KÉMÉNY Kft-t, és kértem tőlük egy ajánlatot, hogy a jó szomszédsági viszony ne romoljon meg. Ők felmérték, mire van szükség, s kb mennyibe kerülne. Csak egy bökkenő volt, hogy a szomszédba menő villanyvezeték a kertünk fölött pont úgy megy be a házba, hogy arrébb kéne tenni. S mivel a jó szomszéd Úr az Őt zavaró tényezőre nem akart költeni, inkább rám hárítana minden költséget. Mint pl a kerítés náddal való beborítása. Meg is fenyegetett, hogy feljelent, s képzeljétek (!!!) volt is rá bátorsága!!!

Most várjuk a fejleményeket. S mivel minden szabályos a részünkről, törvényesen, kenőpénz nélkül kaptuk meg a lakhatási engedélyt, ezért nem reszketünk esténként, hogy holnaptól nem lesz fűtésünk.

De mégis, miért? -kérdezhetnétek...

Talán azért, mert kicsit jobban megy mostanában nekünk, s talán azért, mert másodszor nem hívtuk meg Őket ingyen nyaralni a balcsira, talán azért, mert ők SEMMIT nem tettek meg a barátságunkért, és nem tetszik nekik, hogy másokkal barátkozunk, akik ÖSZINTE BARÁTAINK! Nincsenek elvárásaik velünk szemben, hanem azt lesik, mikor segíthetnek a barátaiknak, így nekünk is. Talán mi is ilyenek vagyunk? Mert szeretünk adni, és nem várjuk el azt, hogy kapjunk? Csak hogy szeressenek és KÖSZÖNJENEK?
Nem is folytatom, mert reggelig tudnám sorolni, hogy MI mit tettünk meg a jó kapcsolatért, és hogy a Noszlopi család mennyire nem viszonozta ezeket. ÉS MÉG CSODÁLKOZNAK? HOGY ELHIDEGÜLTÜNK TŐLÜK??? NO COMMENT...


5 megjegyzés:

kovacsolt írta...

Ja tényleg! Nem tudom ki vagy, de igazad van! Rájöhettem volna, mikor itt zabáltak nálunk...

Névtelen írta...

az én kommentem: no comment. inkább majd személyesen.

Névtelen írta...

Ma van a nagy nap!
Kíváncsi vagyok, hogy mizu lesz...

Névtelen írta...

Na mi van?
Nincs fejlemény? Már nagyon kívácsi vagyok! Azt hittem az oldaladon rögtön beszámolsz a szemle v. mi eredményéről...

kovacsolt írta...

Az van, hogy erre a hihetetlen fontos ügyre az önkormányzat jeles képviselője nem szívesen szakít időt. Áttette a szemlét január 5-re. Úgyhogy akár mi van,szagolni kell a kéményt még idén télen... :-D

Természetesen fogok írni az eseményről bővebben is, csak most az időm kevés rá... de hétfőre igérem részletgazdag leszek!