péntek, február 24, 2006

Francia kapcsolat


"Drága Balage!

Nagyon jó olvasni a blogodat! Minden nap kíváncsi szemekkel fürkésszük minden általad vetett betűk összességéből fakadó gondolatokat. Bár tudjuk néha egyedül érzed magad, de hidd el, félelmetes romantika sugárzódik ebből a Francia kiküldetésből. Kicsit irigyellek, hogy ilyen megadatott neked, hisz’ az én diákéveimben még egy szomszédos városba is királyság volt eljutni. Igazi világjáró, azaz kozmopolitán lettél… :-)"

Részlet a válaszból:

"Szia Andris!

Köszönöm szépen a bíztató szavakat! Szerintem válts szakmát! Aki ilyen szépen tudja gondolatait szavakba önteni, még sikerre viheti nagy, sznob irodalmi közegben is. :-) (volt már aki mondta, hogy írhatnék egy könyvet. Megnyugtatok mindenkit, folyamatban van...)
Örülök, hogy néztek, én is mindennap rápillantok a Kovácsolt-blogra. Sőt, tegnap előtt este annyira nosztalgiázhatnékom volt, hogy az összes 2004-ben készült képet végignéztem. Nagyon jó volt, akkor még egy fiatal fiatal voltam. :-) ..."

Szerintem, vadidegenként is érdemes olvasni ezt az önkétes blogot. Már többször "bereklámoztam" Balage barátom gondolatait, de ezt most különösen feszült figyelemmel kísérjük, hisz' egy nagyon kedves barátunk költözött át a jó öreg Európa másik felére...


Olyan érdekes, nekem mindig a saintropes-i csendör (Lui de Funes), és a Riviéra jut eszembe, ha a Francia tengerpartra gondolok. (No meg a kismellű Francia lányok...)

Ha a feti logo-ra kattantok, máris olvashatjátok írásait!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Balage, a "francia" szó melléknév, így kicsivel írandó. Nem bölcsész vagy?

kovacsolt írta...

Balage bölcs is meg eszes is, de ha itt valami el van írva, engem kell érte baszogatni...