péntek, január 05, 2007

Rámtestált ötös...

Na nem a lottó ötös, de ha már, akkor legyen. Köszönöm hát a meghívást Varanusz-nak, de sajnos az első pontban már megakadtam! Na, de próba, össze kell ennek jönni!!!

  1. Oviban, a koedukált wc-ben meglestem egy ovistársnőmet, hogyan pisil. Ő ezt jó néven vette, és kiélte exibicionista hajlamát, viszont a nevére már nem emlékszem... Akkor most hogyan tovább??? :D
  2. Talán nem derül ki a viselkedésemből néha, de idegbetegségem, dürohamaim, agresszivitásom ellenére is nagyon szeretem a családomat, és legelső sorban Ábel fiamat! Persze ez a blogon nem látszik...:D
  3. Utálok, és ha tehetem, nem is szívesen fizetek adót, viszont szívesen jótékonykodok.
  4. Fizikaérettségin puskáztam, csodálkozott is a tanár, hogy enyém lett a legjobb.
  5. Általános iskolában én voltam a legkisebb és legvékonyabb fiúcska. Én voltam a legjobb áldozat, ha valakit verni kellett, de szerencsére senki nem élt ezzel az opcióval...
Ime hát, csak összejött. Kicsit kesze-kusza, mert hát az ember itt szinte mindent elmond, amit fontosnak tart...

És ki legyen az az öt, akit meghívok?

Balage

Bogiék

Hát ez a kettő jutott így hirtelen eszembe...

1 megjegyzés:

Varánusz írta...

Én is utálok adót fizetni (elsősorban mert látom, hova megy) de ha fizetek, mindig megtehetem, hogy ne szívesen fizessek :)