szerda, május 04, 2005

Kerités Projekt, és néhány kiskutya...

Hétvégén rongyáégtem a napon, most meg esik az eső. Kicsit elkeserítő, hogy nem tudok a vacak idő miatt normálisan haladni a kerítéssel.
Bár a legnagyobb részét már lekentem, egy teljes doboz festék bánta. De ha belegondolok, ilyen szép vasárnapom régen volt. Kétszer is mámorba kerültem. Szerintem a festékbe azért tettek szerves oldószereket, hogy az ember ne érezze a munka súlyát, csak mosolyogjon a tűző napon. Viszont a vízháztartásomat nem pótolta a festék, így rádobtam egy nagy sört, és ismét keresztbe álltak a szemeim. :-)

A nagy küzdelem persze nem hiába van, hisz' a Katicás néniknek új jövevényei vannak. Ismerjük állatbarát mivoltát, most meg is szenved érte. Cumisüvegből etetni négy kiskutyát, elképesztő teljesítmény. Talán az egyik a miénk lesz. Bár Szilvi más márkához ragaszkodik, ő a bernáthegyi mamutkutyát részesítené előnyben... Nos kutya kell - nemkell, kerítés mindenesetre már nagyon hiányzik, így meghírdetek egy kollektív deszkafestést, ha már egyszer esőmentes napokra virrad meg. Várunk mindenkit szeretettel! Időpont egyeztetés Ajgner Szilárdtól függ...

Ha lesznek képek a kiskutyusokról, azt persze publikálom...

Szép hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: