kedd, június 07, 2005

Szülinapi sztorik, azaz hogyan fogtam meg a Noémi mellét...

Eseménydús volt a parti. Sokat ittunk, jól éreztük magunkat. Csodálkozam is a teraszon kicsit mámoros állapotban, hogy a Noémi már haza akar menni. Elindultam kikisérni, s mondani akartam neki valamit, igy a vállát megakartam érinteni mivel a hangomat nem hallhatta rendesen, de közben valaki szólt hozzám hátulról, s visszanéztem, kezemmel viszont folytattam a mozdulatot. Noémi közben vett egy fordulatot felém, s így határozott mozdulattal a mellét fogtam meg. A meglepődöttségtől azt is elfelejtettem, mit akarok mondani neki. :-)

-Ha már csinálod, csináld rendesen! -mondta, miközben saját magamon elképedve csak fogtam a mellét. -Vagy fogd meg mind a kettőt, vagy ereszd el ezt az egyet! -mondta kissé gúnyos, de bájos és vidám mosollyal az arcán.

Tudom étékelni a humorát, s az elnézőségét. Ez van az emberrel, ha nem figyel oda, néhány tequila, whiskey, unicum után...

S ha valaki látta az eseményt, akkor remélem nem irigykedik, hogy bezzeg az Övét nem fogtam meg. Mindegy, lényeg a lényeg, hogy nem találtam szilikont, "echt leder" emlőileg drága barátnőnk!!!

Jelige: "..."

Nincsenek megjegyzések: