hétfő, június 06, 2005

Volt egyszer egy születésnap...

31 éves lettem, s ezt a jeles alkalmat szerettem volna méltón megünnepelni, illetve az örömömet megosztani kedves barátaimmal. Remélem mindenki jól érezte magát, egy két apróságtól eltekintve. Szerettük volna, ha a karaoke partyt mikrofonnal lehetett volna megtartani, s így az exibicionisták megcsillogtathatták volna képességeiket, de sajnos nem rajtunk mult ennek meghiúsulása. Különösképpen örülök, hogy a kaja mind elfogyott, ez a legjobb visszaigazolása Szilvi főzőtudományának.



Mégegyszer köszönöm mindenkinek, hogy eljött, s megtisztelt jeenlétével!


Az összes kép megtekinthető itt:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én személy szerint nagyon jól éreztem magam, bár a vasárnap délután kicsit kemény volt...
Nagyon jó buli volt, csak sokan kidőltek reggel 8-ra. Ezek szerint csak én szedtem Béres cseppet? :)

kovacsolt írta...

Drága Balage!

Szerintem attól lehetsz ilyen immunis az alkoholra, mert főiskolás vagy, így nap mint nap van lehetőséged whisky-vel szedi a Béres cseppet! Alex meg csak vizzel szedi... Másról meg nem tudok... :-)